Welkom bij De Kralenboetiek! Veel shop plezier!
Verzendtijd is 1-5 werkdagen

Verzenden

Binnen Nederland tot €30,-
DHL ophaalpunt €6,00
DHL pakket €6,00
DHL brievenbuspakket €4,50
Gewone brievenbuspost (tm 350g, eigen risico)€3,00

(Goedkoopste optie!)

Vanaf €30,-
DHL ophaalpunt GRATIS
DHL pakket GRATIS
DHL brievenbuspakket GRATIS



België tot €100
PostNL pakket €10,-

Vanaf €100
PostNL pakket GRATIS

Betalen

Betalen gaat via tikkie of direct overmaken.


Als je voor direct overmaken kiest krijg je gelijk mijn bankrekening in beeld te zien. Het is dan de bedoeling dat je het ook gelijk overmaakt. Laat hierin je ordernummer achter in de 'beschrijving' om latere misverstanden te voorkomen.

Kies je voor een tikkie?

Is het noodzakelijk dat je een geldig e-mailadres achterlaat of je kunt mij ook een berichtje sturen op instagram. Mocht je toch het verkeerde e-mailadres ingevuld hebben? Stuur mij dan een mail naar dekralenboetiek@outlook.com met je ordernummer zodat ik je betaalverzoek voor je bestelling kan sturen.

Retourneren en geld terug is niet mogelijk, voor meer info kijk bij 'Veelgestelde vragen'


Over Mij

Mijn naam is Violette van der Bijl en ben 16 jaar oud. Ik vind het altijd al leuk om creatief bezig te zijn en begon daarom op 2 februari 2019 een sieraden account. Later vond ik het lastig om een goede inkoopsite te vinden, en onderdelen verkopen vond ik nog veel leuker! Daarom ben ik overgestapt op een onderdelen bedrijfje wat ik nog steeds super leuk vind om te doen! Ik hoop dat ik mij nu goed heb voorgesteld. Mocht je nog vragen hebben kan je mij altijd mailen of een berichtje sturen op instagram.


Contact

Violette van der Bijl
Prins Willemstraat 26A
4791JR Klundert
E-mail: dekralenboetiek@outlook.com
Instagram: @DeKralenboetiek


Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We versturen je pakket momenteel binnen 1-5 werkdagen. Heb je je bestelling na 10 werkdagen nog niet ontvangen? Mail dan naar dekralenboetiek@outlook.com

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar ons e-mailadres. Vermeld duidelijk in je het ordernummer van je bestelling, met de artikelnummers van de missende items en het aantal verpakkingen dat je mist. Zo kunnen wij het probleem samen met je op te lossen.

Ik ben niet tevreden met de ontvangen artikelen, wat nu?
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je artikelen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar dekralenboetiek@outlook.com Vermeldt hier duidelijk in; je naam en het ordernummer van je bestelling, met het de naam van het artikel. Indien je een opmerking hebt over de kwaliteit en kleur van het artikel stuur dan a.u.b. een duidelijke foto op een witte achtergrond mee in je e-mail.

Wat kan ik doen wanneer ik het verkeerde artikel heb ontvangen?
Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar dekralenboetiek@outlook.com. Vermeldt duidelijk in het ordernummer van je bestelling, met de naam van het artikel dat je verkeerd ontvangen heeft en het artikel naam wat het eigenlijk hadden moeten zijn.